Telefonen er afgørende i vores kommunikation, og der er mange gode råd og best practices at hente, når Alison Lambert folder sig ud og øser af al sin viden og erfaring opbygget gennem 25 års arbejde med kundeservice på dyreklinikker. Det handler om at kombinere god service, information, salg og effektivisering.
Få også svar på dine spørgsmål – notér dem allerede nu, så du har dem klar. Det kunne være: Hvordan måler man på telefoniske henvendelser? Hvordan håndterer man på en god måde telefonsamtaler, hvor dyreejer har svært ved at ’holde sig til emnet’ eller få afsluttet samtalen? Hvor mange gange må telefonen ringe? Hvad skal der til for at eleven må tage kliniktelefonen?
Du kan læse mere om Alison Lambert og hendes virksomhed Onswitch her.
Tid: 19. oktober kl. 19.00-21.00
Pris: 400 kr. for første deltager – 200 kr. pr efterfølgende deltager fra samme klinik. (priser er ex. moms)
Tilmelding til jannie@praqtice.dk