Skal man trænge igennem og ramme kunderne med sin markedsføring, er det ikke nok blot at lave nogle gode Facebookopslag. Det kræver, at man har kendskab til de forskellige kanaler og redskaber, ved hvordan de hænger sammen og har en viden om, hvor man bedst bruger sine ressourcer.
På dette 2,5-timers online markedsføringsforedrag tegner Anne et billede af det digitale markedsføringskort, som inkluderer Facebook, Instagram, Google, hjemmesider, youtube, nyhedsmails m.fl. og samspillet imellem dem. Vi gennemgår de værktøjer, der er knyttet til kanalerne, så man kan arbejde professionelt med dem og andre hjælpe-værktøjer som Canva, videoredigering og Mailchimp.
Kurset vil give dig en indsigt i, hvordan online markedsføring hænger sammen (og også kan bruges til at komme i medierne), så du kan indgå i en kvalificeret dialog med konsulenter og bureauer, der skal stå for din markedsføring eller så du ved, hvad der skal til, for at du selv kan udføre arbejdet. Kurset efterfølges af en serie af værktøjskurser for dem, der ønsker at gøre det selv.
Du får konkrete tiltag og tips med fra kurset, som er de første vigtige skridt til at nå ud til nye kunder og genaktivere kunder.
Vi anbefaler, at klinikejere samt den markedsføringsansvarlige deltager i foredraget.
Foredragsholder er Anne Lücke Klindt, der er journalist og AP graduate i Marketing Management. Hun har arbejdet med online markedsføring i flere brancher – herunder flere dyreklinikker – både på det strategiske og eksekverende plan.
Jannie står for, at teknikken spiller.
Torsdag den 14. januar, kl. 12:30 – 15.
Pris 650,- for klinikken første deltager og 350,- for den efterfølgende.