Målsætningen for workshoppen er, at alle i jeres klinik prissætter efter samme principper, så jeres kunder véd, hvad ting koster – og hvorfor. Det giver troværdighed, gennemsigtighed og fairness. Og det giver alle en sikkerhed og styrket kommunikation i forhold til kunder. Desuden handler det om at optimere prissætningen, så det hænger sammen økonomisk. Vi skal finde den rette pris for ydelserne.
På workshoppen gennemgås følgende:
- Sammenhæng mellem klinikøkonomi og taksering/fakturering
- Strategiske og teoretiske modeller for prissætning
- Hvordan skal en faktura opbygges?
- Hvordan vurderer man, hvad ting skal koste?
- Gennemgang af udvalgte fakturaer
Inden workshoppen må du meget gerne sende nogle fakturaer til christian@praqtice.dk, hvis der er noget, som du ønsker feedback på under workshoppen.
Praktiske oplysninger
Dato: 14. november kl. 12.30-14.30
Pris: 2050,- for første deltager og 1150,- for efterfølgende deltagere. + 10,- i tilmeldingsgebyr
Medlemspris: 1295,- for første deltager og kr. 750,- for efterfølgende deltagere. + 10,- i tilmeldingsgebyr
Ved framelding indenfor den sidste uge opkræves fuldt kursusgebyr.